Tuesday, March 17, 2009

teringat kembali...

mlm terase kosong...


mood pn xbaik...


pas wat assgmnt skit, aku g kat link cerpen on9 yg slalu aku baca smbl ni...


da lame da aku xbace cter2 kat dlm tu...


sonok sgt...cte sume best2...


1st cter yg aku bace td tajuk die "kalu da jodoh xkemane" hehe


quite interesting...hope jalan hidup aku cmtu...


pas da bis bce cter tu aku bce len plak...


ntah cmne, mata aku terkesima pada satu tajuk...hik3


"cinta ini membunuhku"...try la bce...


OMG!! nama watak dlm cter tu adalah nama aku...


farah and hani...mybe kebetulan...ok xkesah la...


but ble bace bwh2 lg, jalan cter die leh kurang same ngn aku gak...


haiihhh, xleh jadik ni...saje jek nk wat aku teringat...huk3





hurm...xpela benda da lepas..hehe

p/s : link utk bace cerpen yg best2 ade aku tayang kat apa yang syok pnye space k...

gua chow dulu :)

No comments:

Post a Comment